Mittwoch, Januar 18

Little hello from the little house


Thank you all so much for the positive reaction to my last post!
So many of you want to see posts like this more in the future so
I will keep that in mind! If you have any other suggestions you would like to see
here feel free to let me know in the comments!

//

Did you remember I told you about this little beautiful house we shot the winter
outfits for? Here are some analog behind the scene shots. 
I hope you enjoy! : )







Kommentare:

  1. The house and outfits look so cosy!
    I really enjoyed your week in pictures. It always brightens my day a little.
    I would love to see you take us on your trips through a vlog.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you very much! : )
      Ohh that means a lot! I'm happy you liked it!
      I will consider doing that! :)

      Löschen
  2. Die Farben ! <3 Würdest du vielleicht verraten, mit welchen Film du die Fotos gemacht hast? Bin immer mal wieder auf der Suche nach neuen Filmen für meine Kamera. Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dankeschön! Mit dem Kodak color Plus! :) Liebe Grüße zurück!

      Löschen
  3. danke dir, Tina. Ich hab jetzt nach langer Suche einen kleinen Fotoladen um die Ecke von meiner Arbeit gefunden, der arbeitet die Bilder gut aus und zu einem Preis den ich angebracht finde. Leider weiß ich nicht, wie lange es den Laden noch gibt. Gerade Anfang diesen Jahres hat er seine Öffnungszeiten reduziert. Ich habe schon mal überlegt, "MeinFilmLab" auszuprobieren. Da hab ich mich aber noch nicht darüber getraut. Wie machst du es?
    alles liebe. Monika

    AntwortenLöschen
  4. I looove the atmosphere in these photos <3 xx

    AntwortenLöschen

Hello you! Thank you for stopping to write a few thoughts.
If you ask a question I will answer directly amongst the comments.